09 март 2012

Злоупотребява ли ЧСИ Мария Глушкова с власт?

1.   Злоупoтребила ли е ЧСИ Мария Глушкова с власт, като е поискала налагане на мярката за отнемане правото на задграничен паспорт, при условие, че закона определя налагането и, когато дължимата сума е над 5000лв?
 
Ако прочетете разбора на ЗБДС излиза че е злоупотребила. (Аз съм изплатил общо с лихви и такси на ЧСИ - 2825.26лв. Дължимата сума е била много под 5000лв)
 
2.   Защо е наложила ЧСИ Мария Глушкова тази мярка? Дали е по невнимание или нарочно?
 
Имайте предвид че Мария Глушкова и Виктор Георгиев, брат на Мила Георгиева, са частни съдебни изпълнители.
А според думите на един адвокат от Велико Търново двамата били съдружници. (Запис от телефонен разговор с това твърдение мога да покажа при нужда.)
 
4.  Защо ЧСИ Мария Глушкова не ме уведомила за заведеното от нея дело в САЩ, при условие че е знаела адреса ми? Защо ме е издирвала чрез Държавен Вестник?
 
Доколкото ми е известно закона казва, че ако бащата няма доходи за да осигури издръжка, или той не може да бъде намерен, то тогава и само тогава държавата изплаща издръжката на  детето чрез общината по местоживеене.
 
Дали ЧСИ Мария Глушкова умишлено не ме е уведомила, за да направи услуга на Мила Георгиева, като ме издирва чрез Държавен Вестник? 
Така че като не съм бил "намерен", тя е дала възможност на Мила да получава издръжката си от Община Витоша-София и по този начин умишлено е натоварила българския данъкоплатец? Това не е ли злоупореба с власт?
 
3.  От ЗБДС се вижда че принудителните административни мерки се прилагат с мотивирана заповед от министъра на вътрешните работи или от упълномощени от него длъжностни лица.  От тук се вижда, че пряката заповед за отнемането на задграничния ми паспорт ми е наложена от полицията. Заповед, на която и до днес не знам номера и от кого е издадена. 
 
Питам се с каква цел е правено всичко това?
 
Дали е правено с цел да ми се пречи да контактувам със сина ми? Моят син не ме познава...На мен не ми се разрешават никакви контакти с него.
 
И най-важното никой в САЩ не може да разбере тази история.
 
Никой в САЩ не може да повярва че хора, които имат власт в България, използуват тази власт с цел да попречат един баща да познава детето си и правят всичко възможно това дете да няма баща.

Няма коментари:

Публикуване на коментар