09 март 2012

За етичния кодекс на ЧСИ Мария Глушкова

Долния текст е извадка от следния сайт:
http://www.bcpea.org/bg/news.htm от   25. 03. 2008г.  
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Уважаеми колеги,
Един от основните приоритети за развитието на Камарата през настоящата 2008 година, който беше формулиран по време на работния форум на частните съдебни изпълнители на 26 януари т.г. в гр.София, е създаването на Етичен кодекс на новата професията. Целта е до края на настоящата 2008г. да се изработи окончателен проект на кодекса, който да бъде гласуван и приет от редовното общо събрание на КЧСИ през м.януари 2009г.
Имаме удоволствието да Ви информираме, че вече стартира работата на Правната комисия към Съвета на КЧСИ по разработването на Етичния кодекс. На своето първо за годината заседание, проведено на 19 февруари 2008г. в гр.София, Комисията, с председател г-жа Звезделина Василева, сформира и одобри екип, който пряко ще работи по проблемите на професионалния морал и утвърждаването на високи етични стандарти в професията.

Съставът на екипа е следния: Александър Дачев – София, Веселка Любенова – София, Виктор Георгиев – Велико Търново, Елена Петкова – София, Звезделина Василева – Габрово,  Ивелина Божилова – Бургас, Катилин Попов – София, Мария Глушкова – Велико Търново, Милкана Македонска – Русе, Радост Чолакова – София, Стефан Горчев – Пловдив, Таня Маджарова – Бургас, Тодор Луков – Пловдив.
Към настоящия момент се провеждат интервюта с външни за КЧСИ институции, имащи пряко отношение към работата частните съдебни изпълнители в Република България. Членовете на екипа за разработването на Етичния кодекс, не само са отворени към мненията на всички останали колеги, но очакват и се надяват на активен отзвук от Ваша страна. Чувствайте се свободни да изразявате мнения, предложения, идеи за ситуации, казуси, проблемни практики, които бихте желали да намерят уредба в Етичния кодекс, както разбира се и конкретни задължения, отговорности и санкции, с които считате, че е подходящо те да се обвържат. Примерни насоки: основни принципи на професионалната етика; неетично и некоректно поведение между чси като колеги; всякакви форми на нелоялна конкуренция между чси; взаимоотношенията на всеки отделен частен съдебен изпълнител с Камарата; всички аспекти на взаимоотношенията на чси със страните по делата и др.
Оставаме в очакване да се присъедините и изразите съпричастността си към темата, тъй като  всички сме обединени около становището, че приемането на един добре изработен Етичен кодекс на КЧСИ е необходимо и полезно за работата на всеки един чси, както и за положителния имидж на гилдията в обществото.

Изпращайте Вашите предложения и коментари в Камарата, на специално създаден за целта нов е-мейл адрес: ethics@bcpea.org

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ха...ха, ЧСИ Мария Глушкова е участвувала в изработването на етичен кодекс на частния съдебен изпълнител... Ами като разбира от етика защо ЧСИ Глушкова не приема да предаде делото на друг съдебен изпълнител - по морални съображения...?

А случаят с моят син е много спорен в етично, морално и юридическо отношение...

Госпожата е пропуснала да ме уведоми за наложената от нея мярка срещу моя задграничен паспорт, макар че много добре е знаела къде живея. 

Аз имам е-мейл, имам и адрес в САЩ.  Защо тогава е решила да ме издирва чрез Държавен вестник? Не знам в кой брой на вестника е публикувала обявата.

На адреса на майка ми в София също не е изпращано нито писменно нито каквото и да било друго уведомление. Известен е и телефона и адреса....

Може би просто е направила услуга на взискателката Мила Георгиева и колегата ЧСИ Виктор Георгиев - брат на взискателката?

Вероятно са заложили "капан" и са ме чакали да ме "сгащят" в България, когато си отида за 2 седмици ваканция?

Защо след като в телефонните разговори с мен (разговор-1 и разговор-2)ЧСИ Глушкова изразява готовност да преде делото на друг съдебен изпълнител, не го прави когато се подават молби за това до нея? 

Моят адвокат подаде за това молба до нея и до Председателят на Оръжен съд Велико Търново.

Е какво я спира? Иска да протака случая и да не дава правото на едно дете да види баща си?

Или не желае да се лиши от парите, които получава от мен и иска да ме има за "вечен" клиент?

А може би продължава да прави услуга на колегата Георгиев и сестра му?

В разговорите ми с Глушкова по телефона аз я моля да контактува с мен чрез е-мейли. От телефонните разговори и ще разберете че тя не иска да кореспондира пряко с мен чрез е-мейли. Госпожа Глушкова иска да контактува с 75 годишнта ми майка, защото тя има генерално пълномощно да ме представлява.

Госпожа Глушкова, ама за бога, вие съдите мен а не майка ми. Моля ви да се обръщате директно към мен, а не чрез една пенсионирана възрастна жена и чрез държавни вестници...

Та въпроса ми е - къде е етиката на частния съдебен изпълнител в случая?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар