09 март 2012

Писмо до Христо Бисеров

О Т В О Р Е Н О   П И С М О
                                        (изпратено по е-мейл на 2 август 2010г)

От Христо Любомиров Петров                                               До Христо Бисеров
Адрес: 3716 Marchfield pl                                                        народен представител в 41во
Fort Wayne, Indiana, 46804                                                    народно събрание
САЩ
Гражданин на САЩ и Р. България
ЕГН <не се чете>

Господин Бисеров,

Пиша ви във връзка с вашето предложение за промяна на закона за българските документи за самоличност – отмяна на член 75 т.5

чл.75 Не се разрешава напускане на страната на лица:
 
(5) които не изпълняват подлежащ на принудително изпълнение съдебен акт, по силата на който са осъдени да заплатят парично задължение в големи размери към български физически и юридически лица или чуждестранни лица , освен ако не представят надлежно обезпечение.

Бих жела да Ви благодаря за това предложение. В това отношение бих желал да посоча друг член на същия закон които гласи:

чл.75 Не се разрешава напускане на страната на лица:

(4) които са осъдени да плащат другиму издръжка и не са я осигурили за срока на пребиваването си в чужбина.

Според този член на закона аз не мога да напускам България, поради това че трябва да осигуря плащането на издръжка на дете в бъдеще. Аз плащам редовно издръжката си  повече от две години, чрез ЧСИ Мария Глушкова от гр. Велико Търново.

Гражданин съм на България и на САЩ. Въз основа на това ограничение, ако посетя сина ми в България няма да мога да се върна в обратно в САЩ. Аз живея постоянно в САЩ от април 1998г

Понастоящем Държавния Департамент на САЩ е завел дело от мое име дело за достъп до сина ми въз основа на Хагската конвенция за гражданските аспекти на международно отвличане на деца от родител в друга държава. Въз основа на прилагането на този член от закона до ден днешен не познавам сина си и той не познава мен. Съдът в София не отмени забраната и не ми даде достъп до сина ми.

Моето мнение е че Член 75 т.4 НЕ трябва да се прилага за бъдещи плащания на издръжка. Този закон е в нарушение на много закони на Европейския Съюз и нарушава основни човешки права. Този закон не би трябвало да се прилага срещу хора с двойно гражданство.

Ако желаете да научите повече за моят случай, той е показан в детайли и с документи на личния ми интернет сайт www.hristopetrov.com

С уважение,
Христо Петров
Fort Wayne, Indiana, USA
2 август 2010г




Копие на това писмо е изпратено до :

  1. Посолството на САЩ в София  
  2. Държавния департамент на САЩ, бюро за консулски взаимоотношения, офис за проблеми с деца.
  3. Българско консулство гр. Чикаго, на вниманието на консула Лила Георгиева
  4. Мила Георгиева – моята бивша съпруга, която не желае да оттегли исковата си молба
  5. ЧСИ Мария Глушкова по чието искане е наложена забраната
  6. Петя Ратарова  юрисконсулт в министерство на правосъдието и мой предствител на делото по Хагската конвенция.
  7. Виолета Иванова, Fort Wayne, IN
  8. Таня Киприна, Fort Wayne , IN

Няма коментари:

Публикуване на коментар