09 март 2012

За Вуйчото на сина ми - ЧСИ Виктор Георгиев


ЧСИ Виктор Георгиев частен съдебен изпълнител в района на Велико Търново е брат на  бившата ми жена Мила Георгиева и тя работи в неговия офис.

ЧСИ Виктор Георгиев е бизнес парньор на ЧСИ Мария Глушкова, която е наложила забрана да напускам границите на България.

Тази "уважаема, прекрасна троица " не ми дава никакъв достъп до сина ми. Този сайт е посветен изцяло на този случай.


Накрая на тази страница можете да свалите и чуете един мой телефонен разговор с Виктор Георгиев. Сами ще чуете, как той отказва да ми съдействува да осъществя връзка със сина ми. Разговора е проведен в момент когато сестра му Мила е до него в офиса му.

 Защо намесвам Виктор Георгиев? Ще цитирам "Отвличането на дете от родител е насиле срещу  децата" от Nancy Faulkner.

За тези, които не знаят английски ще преведа само няколко реда:

...."Поради вредния ефект върху децата, отвличането на дете от родител се характеризира като форма на насилие върху децата" ....

..."Тези отвличания са често умно осъществени, планирани и често включват помощ от страна на роднини. Потърпевшия родител няма адрес или телефонни номера за връзка"...

..."Отвлечените деца страдат емоционално а понякога и физически в ръцете на отвлеклия го родител. На много деца им се казва, че другия родител е мъртъв, или че повече не ги обича. Махнато от семейство и приятели, отвлеклия ги родител често им дава нови имена и ги инструктира да не издават истинските си имена, или къде са живели преди."...

..."При кражбата на деца, те са използувани едновременно като обекти на отвличане и оръжие в борбата на каращите се родители, което довежда психиката на децата до бруталност и по специфично нарушава тяхното чувство на доверие в света който ги заобикаля"...

Много интересна статия. Мога да цитирам много такива.

Като чета тази статия и си помисля за разговора с
Виктор, не знам защо си правя странни аналогии. Понякога се натъквам на статии в българските интернет медии, които твърдят че България има закони аналогични на развитите страни и ние ги спазваме.

Ако това, което прави Мила с моят син се случва тук в САЩ, тя ще загуби родителските си права много бързо. Но понеже го прави в България, където наистина има закони, ама май  никои не следи как се спазват - това минава ненаказано и незабележимо.

Аз съм говорил с адвокати и съдии в България и всеки ми казва, че няма закон, който да накара Мила да вдигне телефона, защото това било недоказуемо.

Тук в САЩ не знам как - ама го доказват. В моето бракоразводно дело е написано, че аз имам право да виждам сина си в определени дни от месеца и дори имам право да го взимам за около 20 дни да живее при мен. Освен това е записано, че аз трябва да координирам времето, когато го взимам с годишната отпуска на Мила. Тук в САЩ подобен документ се счита за ЗАКОН между нас двамата и ние сме длъжни да го спазваме. Ако някой нарушава правилата  в него- може да бъде съден.  

Аз обаче дори не съм сигурен къде живее Мила! През Януари-2009 година при прочитането на един документ, разбрах че тя е сменила фамилното си име. Сигурно се е омъжила и сега живее на друго място. По тукашния закон тя е длъжна да ме уведоми, но не знам дали е задължително по Българския.
И сега аз не знам дали моят син живее заедно с новия си татко или живее при  баба му и дядо му !?

Преди време предупредих Мила с е-меил, че ще се обадя по телефона, защото искам да започна да говоря по телфона с Кристофър. Звъних три дни по различно време, но никой не вдигна телефона.


Ще ми кажете - защо си ги предупредил бе глупак? Може би сте прави!
А това, че съм се обаждал и те не са вдигали телефона е недоказуемо.

Скоро говорих с моят адвокат и го попитах, дали пък не може да разбера в коя детска градина ходи моят син.

Не мога ли да се обаждам на учителките и да получавам сведения за него? Понеже там ще вдигат телефона, не може ли да говоря със сина ми там.
И това не можело да стане понеже как те ще разберат, че това е баща му. 

Леле-мале, аз тук правя банкови преводи с едно обаждане по телефона и има начин да се разбере кой се обажда, но клетите учителки няма как да разберат това. Да ме извини моят адвокат, че го цитирам, но аз не го разбирам това. Може би доста дълго съм живял тук и това ми прави впечатление.

И сега понеже аз нямам начин да говоря в Мила- не мога да уговоря дори едно свиждане със сина ми. Адвокатът ми каза, че в този случай ще подаде някакво заявление в съда, за това че искам да видя сина ми на "тази и тази дата", той ще дойде с мен и нямало проблеми...

Ама за бога,  никъде в бракоразводното дело не е писано, че трябва да подавам молби в съда за всяко свиждане, да бъда придружаван от адвокати, а може би и от жандармерия!

Защо няма начин да се следи за изпълнението на законите и да има лесен начин да се докаже ако не се спазват? И да има наказание за неспазването им разбира се.

Дори
Виктор Георгиев - частния съдебен изпълнител, дето му е дадено право да следи за изпълнението на закона, отказва да съдействува, когато му се обаждам на служебното място. И то при положение, че Мила - сестра му, която търся, седи на съседния стол и вериятно е слушала разговора по другия  телефон. Представям си какъв смях е паднал след това.

Аз обаче знам предварително отговора който бих получил: Той не води това дело и не му е работа да се меси! Той работи по своите дела...!

Прави сте!

А и защо трябва да се меси, когато това ще причини неудобство на сестра му! А това разбира се е по-важно от правото на сина ми да контактува с двамата си родители.


Преди да чуете телефонния разговор искам да напрявя следните уточнения.

1.  При първото позвъняване телефона вдигна Мила. Аз казах че искам да говоря с Мила Георгиева, при което тя ме позна и затвори телефона. При второто позвъняване телефона вдигна Виктор.

2.  Записа съм го правил рано сутринта, преди да отида на работа и бях много емоционално напрегнат. На няколко места погрешно казвам на Виктор - "твоето семейство". Може би по-правилно е било да кажа "твоята фамилия", защото това е по-широко понятие. Виктор се опита да възрази с право, но тази моя грешка не променя много смисъла на това което искам да кажа.

3. От записа съм изтрил телефона на родителите на Мила.
Note:
Можете да свалите записа като архивиран ZIP file.
Когато го запишете на компютъра ще го раз-архивирайте до  MP3 file.
Директно можете да чуете почти 95% от разговора, който е записан в YouTube.
YouTube позволява да се записва не повече от 10мин. Моят разговор е малко повече от 11 минути.
 Дали Виктор Георгиев знае за моя интернет сайт?
Пуснете Аудио-Видео презентацията, и преценете сами...
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Виктор Георгиев говори за "морални стандарти" :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Взето от Информационен бюлетин на камарата на частните съдебни изпълнители Брой 1 от Ноември 2006


Къде са му "стандартите" на господин съдебният изпълнител, когато го моля да ми помогне да се свържа по телефона със синa ми и негов племенник, който е почти на 6 години и не познава баща си?

Предлагам камарата на частните съдебни изпълнители да чуе моят телефонен разговор с Виктор Георгиев и ако сметне за необходимо да го изпрати на едно "опреснително обучение по морални стойности и стандарти"...

Господин Георгиев знаеше, че аз записвам разговора. Той също ме предупреди, че в офиса му разговорите се записват и препращат в полицията...Така че разговора има доказателствена стойност...

Няма коментари:

Публикуване на коментар