09 март 2012

Бракоразводното дело във Велико Търново

А тук бих искал да ви дам възможност да прочетете траскрипт на бракоразводното дело.  Както споменах, аз отказах да присъствувам на това дело. Но с любопитство прочетох какво е казано по мой адрес. Всеки който пожелае може да прочете изцяло този документ.

Бих искал да коментирам пасажи от него и да ги оспоря с факти и документи.
 
След като Мила пристигна в САЩ през Юли 1998г, тя дойде да живее в моя апартамент в Хюстън, Тексас. Тя дойде с заем от $2000 от България. Аз и предложих да живеем заедно, като делим само разходите за храна, за да може тя по-бързо да спести пари за да си върне заема.
Нашите парични взаимоотношения се запазиха така през всичките години на Мила в САЩ.  Тя никога не е давала пари за наем, нито пък е участвувала с нейни средства в изплащането на къщата, която купих по-късно. Тя не знае какво е да се дават пари за ток, отопление или вода.

Единствените разходи на Мила са били за храна,
 бензин, подръжка и застраховка на колата, и то до момента в който сключихме брак. После аз поех и тези нейни разходи.
 
А сега бих искал да коментирам казаното на това дело.
 
1. Мила твърди че ние сме имали недоразумения по отношение на нашите финансови и имуществени въпроси. Аз съм държал на разделеност на приходите и разходите. Всичко придобито по време на брака съм записвал на свое име.
 
Преди да сключим граждански брак ние подписахме предбрачно споразумение. И тези условия бяха предварително уговорени. Мила беше съветвана от адвокат преди да подпише този документ, за което ние му платихме $300. Споразумението беше подписано пред този адвокат един месец преди да сключим нашия брак, както се изисква от закона. По време на нашия съвместен живот ние подържахме финансовите ни отношения съобразно това споразумение. Поради някаква причина Мила е пропуснала да сподели пред съда, че такъв документ съществува, което би обяснило донякъде нещата.
 
2. Мила твърди, че не съм я уважавал и не съм зачитал нейното мнение. Казва че не съм давал пари за нейно лечение.
 
Нейното мнение имаше значение за мен. Нейно желание беше да вземе тук диплома за висше образование по Бизнес Администрация. Тя имаше желание да учи още преди да сключим брак.

Поради това нейно желание аз не съм искал пари от нея за наем, изплащане на къща и
ли други сметки. Аз напълно я подържах, уважавах и плащах за  това нейно желание.

Когато сключихме брак, аз се съгласих тя да престане да работи за да може да завърши по-бързо образованието си.  Напълно поех семейните разходи в свои ръце.

Разбрахме се че всички пари, които тя беше спестявала за обучение ще бъдат изразходвани за тази цел. А когато тези спестявания свършат аз обещах да поема плащанията за обучението - което и направих.
 
Мила имаше здравна застраховка от фирмата в която работя. Имам документ, който потвърждава това. (Вижте ТУК за документа)

Мила използуваше тази застраховка, а аз изплащах  процент от сметката, който според застрахователната полица трябваше да поемаме ние. Ако някои се съмнява в това мога да покажа месечни извадки от плащания с кредитната ми карта.
 
3. Мила твърди, че след раждането на сина ни не съм давал необходимите средства за издръжката на семейството ни, както и за издръжка на сина ни.
 
Мила спря да работи през 2001г. Ние сключихме брак през Юли 2001г.
 
Общия брутен доход на Мила от Юли-1998г до Май-2005г е $40,806 според официално писмо на SSN . Всяка година тази служба изпраща писмо-справка. (Вижте тук ТУК спрaвката
 
Основните разходи на Мила в САЩ са за образование, и за нейните общо 227 дни ваканции в България, покупка на кола и върнат заем.  И тези разходи са общо около $25,711. (Вижте  ТУК за тази справка
 
С останалите $15,095 Мила е живяла в САЩ в продължение на 74 месеца. Това прави по $203 месечно, ако се приеме че тя е направила наистина горните разходи.

Ако предположим че аз не казвам истината за нейните дълги ваканции, тогава нейният чист доход разделен на 81 месеца е равен на $504 месечно.
Ех колко хубаво би било ако можеше да се живее с $504 месечно!...
А колко още по-хубаво с $203 и то в САЩ !!

Но това става само във въображението на Мила и минава като доказателство в Съда.
 
Аз ви предлагам по-реално обяснение:

Вижте извадка от нашия предбрачен договор,  където Мила декларира  какво притежава когато встъпва в брака. Мила е сложила подписа си под документа...

Добра спестена сума за човек с $8-$9/час заплата и по около 3 месеца всяка година "отпуска" в България. Тук не дават такива отпуски но Мила
можеше да си го позволява години наред.
След като сключихме граждански брак аз поисках City Bank да издаде копие на моята кредитна карта на името на Мила.
Вижте документ - потвърждение от City Bank 

Мила ползуваше тази карта до Август 2003г.

Накрая на всеки месец сметката на кредитната карта покривах аз с моята заплата. Тук ние наистина бяхме в "нарушение" на споразумението ни от предбрачния договор за разделеност на приходите и разходите.

Е, понякопга човек забравя някои факти - човешко е.
Раждането на моят син струваше общо около $12,198. Ще кажете много... Много ама толкова! Той е роден с цезарово сечение и това струва толкова !
 
Мила твърди че аз съм бил толкова лош, че тя е трябвало да поеме и тези разходи - с оставащите и $15,095 от нетния и доход в САЩ.
 
Да, но не е точно така. Аз работя и имам служебна здравна застраховка.  Моята застраховка пое $12,198, аз пък платих останалите. Дори взех заем на мое име за $1,450, за които имам разписка която мога да покажа. (Вижте  документа за заема)
 
А за месеците през които Кристофър беше в България при родителите на Мила, аз дадох на Мила $1800 които тя преведе по-късно по банков път на майка си.

Ето вижте извадка от банковата сметка на Мила за интернационален превод, и един чек написан от мен за нея, за да покрия парите за превода. Е,  тя казва че нищо не съм и давал.
Сумата която съм и дал е за превода е $2400.  Тя каза че е похарчила много пари когато остави Кристофър в България и аз и ги дадох ...

Така че за издръжка на сина ми за периода от Септември - 2004 до Май-2005г на месец съм дал по $200. Доколкото си спомням тогава заплатите на родителите на Мила бяха по-малки от тази сума...
4. Мила твърди, че през 2004 година моята дъщеря Диана е дошла да живее при нас. Казва че ние сме се обиждали един друг, карали сме се, викали сме много. И тази обстановка е влияела на нашия син....
 
За справка моят син замина за България  през Май - 2004г, а дъщеря ми дойде да живее при мен през Август 2004г. Излиза че те не са живяли заедно!!!  Така да се каже не са се виждали ...

Ама защо пък да не оклепаме и окаляме някого щом можем ?  Така получваме бонусни точки в съда...
 
5. Мила твърди, че е отложила завръщането си в САЩ, понеже съм отказал да и дам пари за самолетен билет и съм писал заплашителни е-мейли. 
 
Ама тя имаше закупен билет за отиване и връщане за нея . Освен това в нея беше и моята кредитна карта (онази - за която споменах по-горе). И с нея можеше да  купи билет за сина ни, който аз после щях да платя. Стига да искаше можеше да го направи - ама не искаше...

Освен това имаше достатъчно пари в нейната разплащателна сметка и дебитната карта беше при нея. Когато човек има желание може да направи всичко...
 
А естеството на заплахите са "претупани" в обясненията на Мила и майка и в качеството на важен свидетел.

Те пропускат да обяснат че моите "заплахи" се изразяват в предупреждението, че ако не върне сина ми в САЩ ще я съдя за международно отвличане на дете от родител в друга страна.

( Не забравяйте че ние живеем постоянно в САЩ и в случая за мен България е "чуждата страна", зашото тук е моят дом,  тук е р
оден сина ми, тук е неговия бащин дом....).
 
6. Не желая да коментирам показанията на свидетелката -  госпожица Цветанова. Моля да ме прости госпожицата, ние с нея не е познаваме и никога не сме се чували или приказвали. Тя обаче "свидетелствува" понеже е чувала истории разказвани от Мила. 
 
Госпожице, да си призная вие сте ми любимата свидетелка. Много се смях когато прочетох, че сте свидетелствувала ...

Често ли го правите?
Сигурно е вълнуващо да свидетелствуваш!

Е сега аз сега ви разказах друга версия на историята. Ако се наложи да свидетелствувате още веднъж по случая, ще ви помоля да "
изложите" и това което ви разказвам сега.
 
Благодаря ви предварително! 
 
7. Майката на Мила свидетелствува също. Тя беше тук в САЩ по наша покана през Юни-2003г във връзка с раждането на нашия син. Тя живя при нас докато синът ми навърши 40 дни. В показанията си тя дава "експертна" оценка по отношение на цените и качеството на стоките, които купуваме в къщи.
 
Моля тази изискана жена да ме извини за храната  и условията при които е трябвало да живее при нас. Но такива са били възможносте ми вероятно тогава.
Много отдавна не съм ходил в Търново, не съм бил  и в нейния дом, който както знам се намира в квартала известен под името "Пишмана". 

Нивото на живот на дъщеря и ще да е паднало много, щом това което свидетелствува и е направило силно впечетление. Вроятно нейния
т съпруг е имал много дебел портофейл.

А... да спомена че аз платих самолетния и билет за отиване и връщане на госпожата за да дойде тук !

Или може да е гледала много Американски сериали по телевизията и очакванията и да са били по-високи.  Знам ли?
И както бях обещал КЛИКНЕТЕ ТУК за да свалите преписа на бракоразводното дело, за което толкова писах до сега..
 
Оххх... щях да забравя - Забележете колко много пъти в него е записан моя адрес в САЩ. И как така ЧСИ Мария Глушкова е пропуснала да го забележи, та се е наложило да ме издирва по Държавен вестник?

Няма коментари:

Публикуване на коментар