09 март 2012

Жалба до Камарата на ЧСИ от 9 април 2009г

Следният текст изпратих до Камарата на частните съдебни изпълнители на 09-Април-2009
на e-mail адрес: ethics@bcpea.org
Камарата на частните съдебни изпънители не намери за необходимо да отговори  този  е-мейл.
Но Камрата на частните съдебни изпълнители в лицето  ЧСИ Мария Глушкова взе становище във връзка с молбата ми до консулството на Р. България в Чикаго. Подадената молба беше за премахване на принудителната мярка да напускам пределите на Р. България, наложена по закона за българските документи за самоличност. Пълния текст на молбата, както и отговора до консулството можете да прочетете като кликнете тук.
Аз имам забележки и коментари към това становище, които съм изложил в <Молба до консулство Чикаго>, както и в < Конвенция за правата на детето>
  
Любопитно е становището и на взискателката Мила Георгиева - сестра на ЧСИ Виктор Георгиев. "Взискателка" и майка с висок морал, етика и чувство за отговорност, също като брат си ЧСИ Виктор Георгиев.
Освен подадената молба до консулство в Чикаго съм подал молба и до Министерство на Правосъдитето. Отговора вече можете да прочетете на тази страница.
На вашето внимание прилагам едно от Писмата от Държавния департамент на САЩ във връзка с подадената молба за достъп до сина ми по Хагската конвенция за гражданските аспекти на международно отвличане на деца.  Реших да приложа едно от писмата, които съм получил от тях по случая, за да бъде съвсем ясно, че такава молба е подадена. Бих желал да отбележа, че в САЩ това се счита за федерално криминално деяние, според International Parental Kidnapping Act
 А ето и текста на е-мейла, на който никой от камарата на ЧСИ не обърна внимание:


Здравейте,

Случайно попаднах на следната интернет страница:
http://www.bcpea.org/bg/news.htm
В нея става дума за етичен кодекс на частния съдебен изпълнител, а тази тема пряко ме засяга.
http://www.bcpea.org/bg/news.htm
Казвам се Христо Петров.  Имам двойно гражданство. Второто е на САЩ. Живея постоянно в САЩ вече 11 години.

Моят син Кристофър Александър Петров се намира в България без мое съгласие. Той е роден в САЩ. Замина в България с мое съгласие за една година, след което майка му трябваше да го върне обратно, но не го направи. Когато синът ми замина беше на девет месеца.

През юли -2009 ще направи 6 години.

Двама частни съдебни изпълнители от В.Търново ми пречат да осъществявам какъвто и де е контакт със синът ми.
Синът ми не ме познава. Аз не знам дали той знае че съществувам.

На 23 Март 2009г подадох молба за достъп до синът ми според ХАГСКА КОНВЕНЦИЯ за гражданските аспекти на международното отвличане на деца. Молбата е подадена до Държавния Департамент на САЩ и те може би вече са предали  молбата на Българските Централни Власти.

Всеки момент очаквам да получа известие от Държавният Департамент на САЩ за датата на делото в София.

Дал съм гластност и публичност на случая, като съм направил интернет сайт. Там съм се опитал да изложа случая с факти, документи и записани телефонни разговори, които всеки може да прочете и чуе.

В моето предложение за достъп до синът ми, като точка първа съм приложил следният текст:

 





1. Моля да бъдe премахнатa наложенaта забрана да напускам Република България. Аз съм гражданин на САЩ. Вече 11 години постоянно живея в тази страна.
Наложената забрана ограничава свободата ми да посещавам България и да упражнявам ограничените ми родителските права, както и правото ми да посещавам мои роднини и майка ми, която е на 75 години.
Считам че частния съдебен изпълнител Мария Глушкова умишлено не желае да премахне забраната да напускам границите на Р. България. По този начин тя прави услуга на своя колега Виктор Георгиев.
Виктор Георгиев е частен съдебен изпълнител във Велико Търново и сестра му Мила Георгиева работи в неговия офис.
Моето мнение е че тези трима човека, използуват юридическите си познания и служебното си положение, за да ме държат напълно откъснат от сина ми.
На мен ми се отказват всякакви контакти със сина ми Кристофър. Аз не знам  дали той знае че има баща.
-----------------------------------------------------------------------------


Интернет сайтът е :


www.hristopetrov.com


Моето мнение е че Камарата на частните съдебни изпънители би трябвало да се запознае със случая, понеже става дума за това, че нейни членове са замесени лично и професионално.


Настоящия е-мейл ще бъде публикуван на моят интернет сайт.


С уважение.


Христо Петров
3716 Marchfield Pl
Fort Wayne, Indiana, USA

Няма коментари:

Публикуване на коментар