09 март 2012

Гласът на татко от Америка


Гласът на татко от Америка, моят татко когото не ми разрешават  да познавам.










Линк към YouTube на Клип-2 (горния клип)
Допълнителни клипове:
Тези момчета и техните родители на са се връщали в България от 2000г (сега е 2010г)
 

На Клип-3 е записан опит за обаждане по телефона у вас във Велико Търново проведен на 17 Юли 2010г. Слушалката вдигна дядо ти.  Поисках да говоря с теб и той ми каза, че не може и затвори телефона:
YouTube линк към този клип




Клип-4 е записан разговор с баба ти на 18 Юли 2010г. Това е любопитен разговор...струва си да се чуе...
YouTube линк към Клип-5, за изпратен е-маил на 18-юли-2010г до твоята майка и до Американското посолство в София.



 

Гласът на татко от Америка, моят татко когото не ми разрешават  да познавам.
Линк към YouTube на горния клип.

Линк към YouTube на Клип-2 (горния клип)
Допълнителни клипове:
Тези момчета и техните родители на са се връщали в България от 2000г (сега е 2010г)
 

На Клип-3 е записан опит за обаждане по телефона у вас във Велико Търново проведен на 17 Юли 2010г. Слушалката вдигна дядо ти.  Поисках да говоря с теб и той ми каза, че не може и затвори телефона:

Клип-4 е записан разговор с баба ти на 18 Юли 2010г. Това е любопитен разговор...струва си да се чуе...


YouTube линк към Клип-5, за изпратен е-маил на 18-юли-2010г до твоята майка и до Американското посолство в София.

Линк към обаждания на 20 юли, записани с камера




Разговор с баба ти Радка на 27 юли 2010г.  Чуй разговора и помисли - наистина ли между 7-8 вечерта се готвиш за сън и затова не можеш да говориш с мен, както нареди съдът в последното си решение, или по това време караш колело навън и можеш да говориш със всеки друг, но не и с мен...
Кристофър, на мен не ми дават по никакъв начин да контактувам с теб, но искам чрез интернет сайта си да те поздравя с долните клипове. Пее момиченце на 10 години.  Казва се Джаки Иванко и пее божествено...
Тази година (2010г) би трявало да си първокласник. Пожелавам ти да бъдеш отличен ученик, за да имаш успехи живота, като Джаки...














Кристофър, колкото пъти слушам как пее това момиченце, толкова пъти ми потичат сълзи, както на тази жена от последния клип. Не знам защо но ми става мъчно и тъжно и се сещам за теб. Живота може да бъде хубав и чист, както песните които Джаки пее, но за жалост това не е така...  Джаки излъчва искрено благородсво, доброта и спокойствие - благородство от което някои хора са лишени...  С песните на Джаки искам да те докосна, прегърна и целуна (16 септември 2010г).

Кристофър, днес 19 септември 2010г, майка ти ми каза да се обадя по телефона, за да направиме опит да говорим с теб. Натисни този ред за да чуеш "разговорът" ни. Искам да знаеш, че не ти се сърдя, за това което казваш там. За мен на този ден чух за първи път как говориш - това е знаменателен ден .  Майка ти казва, че аз съм чужд за теб, водя дела и затова ти си стресиран, притеснен и не искаш да говориш с мен. Вече две години тя знае, че съм подал молби в съда и се боря да получа някакъв достъп до теб. Тя знае, че искам да говоря с теб по телефона-това е едно от исканията ми. Какво е направила тя, за те подготви и настрои да можем да говорим по телефона за тези две години? Май нищо...  От тук натък ще започна да пиша тук на този сайт по-често до теб. Знам, че ще го прочетеш и ще разбереш по-късно в живота си за какво става дума.

 Кристофър, за коледа на 2010г те поздравявам с една коледна песен на Джаки Иванко изпълнена заедно с Катерина Дженкинс (Katherine Jenkins) :


(за жалост махнаха този клип от YouTube)
 

 
19-юли-2011г
Кристофър,
Утре е твоят 8-ми рожден ден и искам да ти го честитя. Ние с теб имаме двоен повод да си честитим този ден. Сякаш като подарък за теб и мен днес 19-юли отмениха закона, според които ми се налагаше забрана да напускам границите  на България, ако не осигуря твоята издръжка за 10г напред.
Тази забрана наистина съществуваше, но не се прилагаше така както те я прилагаха спрямо мен. Не съм чувал от някого да искат издръжката за 10 -13г напред. Адвокати са ми казвали, че обикновено страните се споразумяват тя да бъде изплатена за 6 месеца напред и тогава забраната се вдига.  В моя случай „издевателство” срещу мен и индиректно срещу теб се поддържаше от майка ти и нейните помощници  – твоя вуйчо ЧСИ Виктор Георгиев и неговата съдружничка ЧСИ Мария Глушкова. Те много добре знаеха, че този закон противоречи на много международни норми и споразумения. Но те го използваха „до дупка”, за да ни отчуждят един от друг.  В интерес на истината – успяха поне за сега.
Не знам какво ти говорят за мен. Сигурно те плашат с мен и съм описан вероятно по някакъв  абсурден начин.  Психоложката провела интервю със теб във връзка с делото за достъп до теб на зададен въпрос от нея „виждал ли си баща си”,  ти си отговорил  „татко не желае да дойде да ни види, той иска ние да отидем при него”. Само от тези думи се вижда как обработват съзнанието ти. Никой не ти казва, че майка ти е причината татко ти да не може да дойде да те види. Лъже те, че аз искам вие да дойдете при мен.  Не мога да разбера що за хора са твоята майка, баба, дядо, вуйчо, вуйна и т.н. Те познават до болка законите. Знаят, че има български закони, които са отживели времето си и вече се отменят от съдилищата.  Не мога да проумея какъв е морала им. Защо те лишават от правото ти да общуваш с баща си.
Най-накрая българските законодатели им лепнаха един шамар днес, точно за твоя рожден ден , като отмениха този закон,  и по този начин им казаха „стига вече!” "Вие сте без морал и етика!"
 Когато майка ти дойде да живее при мен в САЩ, ние често изпращахме видеокасети до баба ти и дядо ти. Аз исках да бъдат спокойни и да не се притесняват за дъщеря си. Все пак те не ме познаваха . Би трябвало тези видеокасети да са някъде у вас в Търново. Но когато майка ти те задържа в България без мое съгласие, те всички вкупом отказват да ми изпратят дори една снимка. Да не говорим за всичко останало което направиха.
В училище ни учеха, че по време на турското робство турците са взимали  български бебета и са ги отглеждали и правили войници. После когато е било необходимо са ги използвали, за да потушават българските  въстания. Наричали са ги „еничари” и те са били особено жестоки спрямо българите – техните майки и бащи.  Така са ги възпитавали турците и така са обработвали тяхното съзнание, че да не познават майките и бащите си и ако се наложи дори да ги убият ако им се заповяда. Учени са били да не познават що е това милост. Вършели са всичко което им се заповяда, защото им е било внушавано, че това е правилно и редно . Как мислиш Кристофър.
Можеш ли да направиш някаква съпоставка  между тези еничари и себе си.
- Плашиш ли се от мен и защо? - Готов ли си да избягаш от мен и защо?
- Ще се съпротивляваш ако пожелая да дойда да те видя и защо? 

- Ще ме 
ме нараниш, ако трябва, за да избягаш от мен и защо?  - Какво лошо съм ти направил?  Бил ли съм те? Обиждал ли съм те? Забравил ли съм за твоето съществувание? Не съм се борил за правото ни да се познаваме и виждаме ли?
Задай си горните въпроси и се опитай да си отговориш на тях!
Запитай се кой е причината да чувстваш това което чувстваш спрямо мен?  
- Има ли нещо и някой, които те е възпитал и настроил в „еничарски дух”, или аз съм единствената причина за това?- Има ли вина за това държавата в която се намираш и нейните закони? - Имат ли вина за това твоя вуйчо и майка ти, която работи в неговия "правен" офис?
- Използват ли те умело законите на тази държава в своя полза и против мен и косвено против теб?
-Използвали ли са те времето през което аз не можех да дойда да те видя, за да те убедят, че аз не те обичам, не държа на теб и затова ти си в правото си да не искаш да говориш и да се интересуваш от мен?
Това са важни въпроси, които трябва да си зададеш на осмия си рожден ден. И помни, че днес ти си дете, но утре ще станеш баща и ще имаш син, така както и аз имам теб като син.
- Попитай се искаш дали искаш твоята бъдеща жена да прилича на майка ти?
- Искаш ли тя да има брат като вуйчо ти и те дружно да ти пречат да виждаш бъдещия си син, когото ти много ще обичаш?
Още веднъж Честит Осми Рожден Ден. Това е важен ден за теб, за правата и свободите на българите и Правата на Детето в България .
Има една поговорка „Бог забавя, но не забравя”.
19-юли-2011г






Няма коментари:

Публикуване на коментар